International Journal of Sport Management and Marketing

Fachzeitschrift: Zeitschrift

  1. 2018
  2. Veröffentlicht

    The Effect of Perceived CSR on Team Identification and Team Loyalty in Professional Football in Korea

    Park, J., Kerr, S. & Kim, I-G., 01.08.2018, in : International Journal of Sport Management and Marketing. 18, 6, S. 535-554 20 S.

    Publikationen: Beitrag in FachzeitschriftZeitschriftenaufsätzeForschungBegutachtung

  3. 2017
  4. Veröffentlicht

    Antecedents of a sport volunteer’s sense of community

    Dickson, G., Hallmann, K. & Phelps, S., 2017, in : International Journal of Sport Management and Marketing. 17, 1/2, S. 71-93 23 S.

    Publikationen: Beitrag in FachzeitschriftZeitschriftenaufsätzeForschungBegutachtung

  5. 2012
  6. Veröffentlicht

    Economic approaches to sport management – European perspectives

    Pawlowski, T. & Breuer, C., 2012, in : International Journal of Sport Management and Marketing. 11, 1, S. 1-2

    Publikationen: Beitrag in FachzeitschriftAndere (Vorworte u.ä.)Forschung

  7. Veröffentlicht

    Understanding the income determinants of German elite athletes in non-professionalised sports

    Wicker, P., Breuer, C. & von Hanau, T., 2012, in : International Journal of Sport Management and Marketing. 11, 1/2, S. 26-43

    Publikationen: Beitrag in FachzeitschriftZeitschriftenaufsätzeForschungBegutachtung

  8. Veröffentlicht

    Who takes part in triathlon? An application of lifestyle segmentation to triathlon participants

    Wicker, P., Hallmann, K., Prinz, J. & Weimar, D., 2012, in : International Journal of Sport Management and Marketing. 12, 1/2, S. 1-24

    Publikationen: Beitrag in FachzeitschriftZeitschriftenaufsätzeForschungBegutachtung

ID: 180078