International Journal of Sports Marketing & Sponsorship, 1464-6668

Fachzeitschrift: Zeitschrift

  1. 2020
  2. Elektronische Veröffentlichung vor Drucklegung.

    How the type of sports-related endorser influences consumers’ purchase intentions

    Von Felbert, A. & Breuer, C., 29.09.2020, in : International Journal of Sports Marketing & Sponsorship. 20 S.

    Publikationen: Beitrag in FachzeitschriftZeitschriftenaufsätzeForschungBegutachtung

  3. Veröffentlicht

    Brand-related feelings and sponsor attitude formation

    Boronczyk, F. & Breuer, C., 01.04.2020, in : International Journal of Sports Marketing & Sponsorship. 21, 3, S. 513-526 14 S.

    Publikationen: Beitrag in FachzeitschriftZeitschriftenaufsätzeForschungBegutachtung

  4. 2019
  5. Veröffentlicht

    The Effect of the Valence of Sponsorship Information on Consumers' Attitudes Toward the Sponsor Brand

    Dick, C., 04.11.2019, in : International Journal of Sports Marketing & Sponsorship. 20, 4, S. 603-616 14 S.

    Publikationen: Beitrag in FachzeitschriftZeitschriftenaufsätzeForschungBegutachtung

  6. 2018
  7. Veröffentlicht

    Determinants of viewer attention in concurrent event sponsorship

    Boronczyk, F., Rumpf, C. & Breuer, C., 2018, in : International Journal of Sports Marketing & Sponsorship. 19, 1, S. 11-24 14 S.

    Publikationen: Beitrag in FachzeitschriftZeitschriftenaufsätzeForschungBegutachtung

  8. Veröffentlicht

    Gradual vs Entire Sponsorship Termination: How to Manage the Ending of a Sponsorship Engagement

    Dick, C., 2018, in : International Journal of Sports Marketing & Sponsorship. 19, 4, S. 433-449 17 S.

    Publikationen: Beitrag in FachzeitschriftZeitschriftenaufsätzeForschungBegutachtung

  9. 2010
  10. Veröffentlicht

    Event image perceptions among active and passive sports tourists at marathon races

    Hallmann, K., Kaplanidou, K. & Breuer, C., 2010, in : International Journal of Sports Marketing & Sponsorship. 12, S. 37-52 16 S.

    Publikationen: Beitrag in FachzeitschriftZeitschriftenaufsätzeForschungBegutachtung

  11. 2009
  12. Veröffentlicht

    Effects of Atmosphere at Major Sports Events: A Perspective from Environmental Psychology

    Uhrich, S. & Königstorfer, J., 2009, in : International Journal of Sports Marketing & Sponsorship. 10, 4, S. 325-344

    Publikationen: Beitrag in FachzeitschriftZeitschriftenaufsätzeForschungBegutachtung

ID: 130182