JOURNAL OF BUSINESS RESEARCH, 0148-2963

Fachzeitschrift: Zeitschrift

  1. 2021
  2. Veröffentlicht

    The company you keep: Brand image transfer in concurrent event sponsorship

    Boronczyk, F. & Breuer, C., 2021, in: JOURNAL OF BUSINESS RESEARCH. 124, S. 739-747 9 S.

    Publikationen: Beitrag in FachzeitschriftZeitschriftenaufsätzeForschungBegutachtung

  3. 2020
  4. Veröffentlicht

    Predicting consumer gaze hits: A simulation model of visual attention to dynamic marketing stimuli

    Rumpf, C., Boronczyk, F. & Breuer, C., 01.04.2020, in: JOURNAL OF BUSINESS RESEARCH. 111, S. 208-217 10 S.

    Publikationen: Beitrag in FachzeitschriftZeitschriftenaufsätzeForschungBegutachtung

  5. 2018
  6. Veröffentlicht

    Marketing, Get Ready to Rumble: How Rivalry Promotes Distinctiveness for Brands and Consumers

    Berendt, J., Uhrich, S. & Thompson, S. A., 2018, in: JOURNAL OF BUSINESS RESEARCH. 88, S. 161-172 12 S.

    Publikationen: Beitrag in FachzeitschriftZeitschriftenaufsätzeForschungBegutachtung

  7. 2014
  8. Veröffentlicht

    Leveraging Sponsorship with Corporate Social Responsibility

    Uhrich, S., Königstorfer, J. & Groeppel-Klein, A., 2014, in: JOURNAL OF BUSINESS RESEARCH. 67, 9, S. 2023-2029 7 S.

    Publikationen: Beitrag in FachzeitschriftZeitschriftenaufsätzeForschungBegutachtung

  9. Veröffentlicht

    Retail Customers' Self-Awareness: The Deindividuation Effects of Others

    Uhrich, S. & Tombs, A., 2014, in: JOURNAL OF BUSINESS RESEARCH. 67, 7, S. 1439-1446 7 S.

    Publikationen: Beitrag in FachzeitschriftZeitschriftenaufsätzeForschungBegutachtung

ID: 130158