Physical education and sport pedagogy, ‎1740-8989

Fachzeitschrift: Zeitschrift

  1. 2020
  2. Elektronisch/ online veröffentlicht vor Drucklegung

    Divergent learning experiences in sports enhance cognitive executive functions and creativity in students

    Büning, C., Jürgens, L. & Lausberg, H., 24.08.2020, (Elektronisch/ online veröffentlicht vor Drucklegung) in: Physical education and sport pedagogy. 16 S.

    Publikationen: Beitrag in FachzeitschriftZeitschriftenaufsätzeForschungBegutachtung

  3. 2019
  4. Veröffentlicht

    Attitudes and self-efficacy of physical education teachers toward inclusion: A narrative review of international literature.

    Hutzler, Y., Meier, S., Reuker, S. & Zitomera, M., 2019, in: Physical education and sport pedagogy. 24, 3, S. 249-266

    Publikationen: Beitrag in FachzeitschriftZeitschriftenaufsätzeForschungBegutachtung

  5. 2017
  6. Veröffentlicht

    The noticing of physical education teachers: a comparison between groups with different expertise.

    Reuker, S., 2017, in: Physical education and sport pedagogy. 22, 2, S. 150-170

    Publikationen: Beitrag in FachzeitschriftZeitschriftenaufsätzeForschungBegutachtung

  7. 2010
  8. Veröffentlicht

    Identification of non-specific tactical tasks in invasion games

    Memmert, D. & Harvey, S., 2010, in: Physical education and sport pedagogy. 15, 3, S. 287-305 19 S.

    Publikationen: Beitrag in FachzeitschriftZeitschriftenaufsätzeForschung

ID: 149327