Psychology & Marketing

Fachzeitschrift: Zeitschrift

  1. 2021
  2. Veröffentlicht

    Sponsor message processing in live broadcasts - A pilot study on the role of game outcome uncertainty and emotions

    Breuer, C., Rumpf, C. & Boronczyk, F., 03.2021, in: Psychology & Marketing. 38, 5, S. 896-907 12 S.

    Publikationen: Beitrag in FachzeitschriftZeitschriftenaufsätzeForschungBegutachtung

  3. 2017
  4. Veröffentlicht

    Consumer Attitudes towards Sponsors' Counterambush Marketing Ads

    Königstorfer, J. & Uhrich, S., 2017, in: Psychology & Marketing. 34, 6, S. 631-647 17 S.

    Publikationen: Beitrag in FachzeitschriftZeitschriftenaufsätzeForschungBegutachtung

  5. 2015
  6. Veröffentlicht

    The Role of Context Intensity and Working Memory Capacity in the Consumer’s Processing of Brand Information in Entertainment Media

    Rumpf, C., Noel, B., Memmert, D. & Breuer, C., 01.07.2015, in: Psychology & Marketing. 32, 7, S. 764-770

    Publikationen: Beitrag in FachzeitschriftZeitschriftenaufsätzeForschungBegutachtung

ID: 583000