Ehemalig Dr. Sportwiss.

Christopher Rumpf

Person

  1. 2020
  2. Veröffentlicht

    Predicting consumer gaze hits: A simulation model of visual attention to dynamic marketing stimuli

    Rumpf, C., Boronczyk, F. & Breuer, C., 01.04.2020, in : JOURNAL OF BUSINESS RESEARCH. 111, S. 208-217 10 S.

    Publikationen: Beitrag in FachzeitschriftZeitschriftenaufsätzeForschungBegutachtung

  3. 2019
  4. Veröffentlicht

    Sponsorship message processing in live broadcasts: The role of game outcome uncertainty and emotions

    Breuer, C., Rumpf, C. & Boronczyk, F., 2019, N.N..

    Publikationen: Beitrag in Buch/Bericht/KonferenzbandKonferenzbeitrag - Abstract in KonferenzbandForschungBegutachtung

  5. 2018
  6. Veröffentlicht

    Animation intensity of sponsorship signage: the impact on sport viewers’ attention and viewer confusion

    Otto, F. & Rumpf, C., 2018, in : Sport, Business and Management: An International Journal. 8, 2, S. 177-194 16 S.

    Publikationen: Beitrag in FachzeitschriftZeitschriftenaufsätzeForschungBegutachtung

  7. Veröffentlicht

    Determinants of viewer attention in concurrent event sponsorship

    Boronczyk, F., Rumpf, C. & Breuer, C., 2018, in : International Journal of Sports Marketing & Sponsorship. 19, 1, S. 11-24 14 S.

    Publikationen: Beitrag in FachzeitschriftZeitschriftenaufsätzeForschungBegutachtung

  8. Veröffentlicht

    Focus on Brand Choice: Assessing the Behavioral Response to Sponsorship-Linked Communication

    Rumpf, C. & Breuer, C., 2018, in : Journal of Sport Management . 32, 6, S. 531-541 11 S.

    Publikationen: Beitrag in FachzeitschriftZeitschriftenaufsätzeForschungBegutachtung

  9. 2017
  10. Veröffentlicht

    Assessing consumer reactions with neuroscientific measurements

    Rumpf, C. & Breuer, C., 2017, Applying Neuroscience to Business Practice. Dos Santos, M. A. (Hrsg.). Hershey, PA: IGI Global, S. 1-17 17 S.

    Publikationen: Beitrag in Buch/Bericht/KonferenzbandBeiträge in SammelwerkenForschungBegutachtung

  11. Veröffentlicht

    Digital technology and sport sponsorship

    Rumpf, C. & Breuer, C., 2017, Critical issues in global sport management. Schulenkorf, N. & Frawley, S. (Hrsg.). London: Routledge, S. 266-277 12 S.

    Publikationen: Beitrag in Buch/Bericht/KonferenzbandBeiträge in SammelwerkenForschungBegutachtung

  12. Veröffentlicht

    Increasing animation intensity of sponsorship signage: the effect on sport viewers’ attention

    Otto, F. & Rumpf, C., 2017, Book of abstracts - 25. EASM Conference: Challenges and developments of sport organisations. Ströbel, T., Breitbarth, T., Kempf, H., Germelmann, C. C. & Nagel, S. (Hrsg.). University of Bern, S. 177-178 2 S.

    Publikationen: Beitrag in Buch/Bericht/KonferenzbandKonferenzbeitrag - Abstract in KonferenzbandForschungBegutachtung

  13. 2016
  14. Veröffentlicht

    Between rivalry and alliance: Assessing inter-brand effects in concurrent event sponsorship

    Boronczyk, F., Rumpf, C. & Breuer, C., 2016, Sport Marketing and Sponsorship Conference 2016 - Conference Proceedings. Privatuniversität Schloss Seeburg, S. 12 1 S.

    Publikationen: Beitrag in Buch/Bericht/KonferenzbandKonferenzbeitrag - Abstract in KonferenzbandForschungBegutachtung

  15. Veröffentlicht

    Computing the impact of sponsor signage exposure within sports broadcasts

    Rumpf, C. & Breuer, C., 2016, Routledge Handbook of Sports Marketing. Chadwick, S., Chanavat, N. & Desbordes, M. (Hrsg.). London: Routledge, S. 71-79 9 S.

    Publikationen: Beitrag in Buch/Bericht/KonferenzbandBeiträge in SammelwerkenForschungBegutachtung

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ID: 12643