Dr. phil.

Felix Boronczyk

Person

  1. 2021
  2. Veröffentlicht

    Dataset for the analysis of TV viewer response to live sport broadcasts and sponsor messages

    Breuer, C., Boronczyk, F. & Rumpf, C., 10.2021, in: Data in Brief. 38, 38, S. 1-6 6 S., 107281.

    Publikationen: Beitrag in FachzeitschriftZeitschriftenaufsätzeForschungBegutachtung

  3. Veröffentlicht
  4. Veröffentlicht

    Sponsor message processing in live broadcasts - A pilot study on the role of game outcome uncertainty and emotions

    Breuer, C., Rumpf, C. & Boronczyk, F., 03.2021, in: Psychology & Marketing. 38, 5, S. 896-907 12 S.

    Publikationen: Beitrag in FachzeitschriftZeitschriftenaufsätzeForschungBegutachtung

  5. Veröffentlicht

    Professional Clubs as Platforms in Multi-Sided Markets in Times of COVID-19: The Role of Spectators and Atmosphere in Live Football

    Herold, E., Boronczyk, F. & Breuer, C., 20.02.2021, in: Sustainability. 13, 4, S. 1-16 16 S., 2312.

    Publikationen: Beitrag in FachzeitschriftZeitschriftenaufsätzeForschungBegutachtung

  6. Veröffentlicht

    Corruption and Sponsor Value: An Event Study Analysis

    Chakravarti, P. & Boronczyk, F., 01.02.2021, in: International Journal of Sport Finance. 16, 1, S. 44-56 13 S.

    Publikationen: Beitrag in FachzeitschriftZeitschriftenaufsätzeForschungBegutachtung

  7. Veröffentlicht

    The company you keep: Brand image transfer in concurrent event sponsorship

    Boronczyk, F. & Breuer, C., 01.01.2021, in: JOURNAL OF BUSINESS RESEARCH. 124, 124, S. 739-747 9 S.

    Publikationen: Beitrag in FachzeitschriftZeitschriftenaufsätzeForschungBegutachtung

  8. 2020
  9. Veröffentlicht

    Marken in guter Gesellschaft

    Boronczyk, F., 11.2020, in: IMPULSE -- Das Wissenschaftsmagazin der Deutschen Sporthochschule Köln. 25, 2, S. 12-19 8 S.

    Publikationen: Beitrag in FachzeitschriftZeitschriftenaufsätzeForschung

  10. Veröffentlicht

    Brand-related feelings and sponsor attitude formation

    Boronczyk, F. & Breuer, C., 01.04.2020, in: International Journal of Sports Marketing & Sponsorship. 21, 3, S. 513-526 14 S.

    Publikationen: Beitrag in FachzeitschriftZeitschriftenaufsätzeForschungBegutachtung

  11. Veröffentlicht

    Predicting consumer gaze hits: A simulation model of visual attention to dynamic marketing stimuli

    Rumpf, C., Boronczyk, F. & Breuer, C., 01.04.2020, in: JOURNAL OF BUSINESS RESEARCH. 111, S. 208-217 10 S.

    Publikationen: Beitrag in FachzeitschriftZeitschriftenaufsätzeForschungBegutachtung

  12. Veröffentlicht

    Effectiveness of Sponsorships: Consumer’s Gaze Hits throughout the Course of Play

    Herold, E., Boronczyk, F. & Breuer, C., 2020, Book of Abstracts SMAANZ Week 2020: November 30-December 4. SMAANZ, S. 33 1 S.

    Publikationen: Beitrag in Buch/Bericht/KonferenzbandKonferenzbeitrag - Abstract in KonferenzbandForschungBegutachtung

Vorherige 1 2 Nächste

ID: 78851