Felix Boronczyk

Person

  1. 2020
  2. Veröffentlicht

    Brand-related feelings and sponsor attitude formation

    Boronczyk, F. & Breuer, C., 01.04.2020, in : International Journal of Sports Marketing & Sponsorship. 21, 3, S. 513-526 14 S.

    Publikationen: Beitrag in FachzeitschriftZeitschriftenaufsätzeForschungBegutachtung

  3. Veröffentlicht

    Predicting consumer gaze hits: A simulation model of visual attention to dynamic marketing stimuli

    Rumpf, C., Boronczyk, F. & Breuer, C., 01.04.2020, in : JOURNAL OF BUSINESS RESEARCH. 111, S. 208-217 10 S.

    Publikationen: Beitrag in FachzeitschriftZeitschriftenaufsätzeForschungBegutachtung

  4. 2019
  5. Veröffentlicht

    Affect Transfer In Concurrent Event Sponsorship

    Boronczyk, F. & Breuer, C., 2019, Connecting sport practice & science - book of abstracts: the 27th European Sport Management Conference, 3rd-6th September 2019 - Seville, Spain. Breitbarth, T., Bodet, G., Fernández Luna, Á., Burillo Naranjo, P. & Bielons, G. (Hrsg.). EASM, S. 297-299 3 S.

    Publikationen: Beitrag in Buch/Bericht/KonferenzbandKonferenzbeitrag - Abstract in KonferenzbandForschungBegutachtung

  6. Veröffentlicht

    Sponsorship message processing in live broadcasts: The role of game outcome uncertainty and emotions

    Breuer, C., Rumpf, C. & Boronczyk, F., 2019, N.N..

    Publikationen: Beitrag in Buch/Bericht/KonferenzbandKonferenzbeitrag - Abstract in KonferenzbandForschungBegutachtung

  7. Veröffentlicht

    The company you keep: Brand image transfer in concurrent event sponsorship

    Boronczyk, F. & Breuer, C., 2019, in : JOURNAL OF BUSINESS RESEARCH.

    Publikationen: Beitrag in FachzeitschriftZeitschriftenaufsätzeForschungBegutachtung

  8. 2018
  9. Veröffentlicht

    Determinants of viewer attention in concurrent event sponsorship

    Boronczyk, F., Rumpf, C. & Breuer, C., 2018, in : International Journal of Sports Marketing & Sponsorship. 19, 1, S. 11-24 14 S.

    Publikationen: Beitrag in FachzeitschriftZeitschriftenaufsätzeForschungBegutachtung

  10. Veröffentlicht

    Fan resistance and the monetary value of traditional vs sponsored stadium names

    Zarins, N. & Boronczyk, F., 2018, N.N..

    Publikationen: Beitrag in Buch/Bericht/KonferenzbandKonferenzbeitrag - Abstract in KonferenzbandForschungBegutachtung

  11. Veröffentlicht

    The company you keep: brand image transfer in concurrent event sponsorship

    Boronczyk, F. & Breuer, C., 2018, Sport Marketing and Sponsorship Conference 2018 - Conference Proceedings: #SMSC18. S. 7 1 S.

    Publikationen: Beitrag in Buch/Bericht/KonferenzbandKonferenzbeitrag - Abstract in KonferenzbandForschungBegutachtung

  12. 2016
  13. Veröffentlicht

    Between rivalry and alliance: Assessing inter-brand effects in concurrent event sponsorship

    Boronczyk, F., Rumpf, C. & Breuer, C., 2016, Sport Marketing and Sponsorship Conference 2016 - Conference Proceedings. Privatuniversität Schloss Seeburg, S. 12 1 S.

    Publikationen: Beitrag in Buch/Bericht/KonferenzbandKonferenzbeitrag - Abstract in KonferenzbandForschungBegutachtung

  14. Veröffentlicht

    Ist Sportsponsoring wirklich sein Geld wert?

    Breuer, C. & Boronczyk, F., 2016, in : bdvb aktuell. 133, S. 6-7 2 S.

    Publikationen: Beitrag in FachzeitschriftZeitschriftenaufsätzeForschung

Vorherige 1 2 Nächste

ID: 78851