Hilla Davidov

Person

  1. 2022
  2. Veröffentlicht

    Is the Olympic Values Education Programme (OVEP) Relevant in a Post-Covid-19 World?

    Davidov, H., 2022, Restart: Sport After the Covid-19 Time Out. Krieger, J., Henning, A. & Parks Pieper, L. (Hrsg.). Champaign, IL: Common Ground Research Networks, S. 135-156

    Publikationen: Beitrag in Buch/Bericht/KonferenzbandBeiträge in SammelwerkenForschungBegutachtung

  3. Veröffentlicht

    The Relevance of the Olympic Values Education Program post COVID-19

    Davidov, H., 2022, in: Diagoras. International Academic Journal on Olympic Studies. 6 (2022), S. 43-57 15 S.

    Publikationen: Beitrag in FachzeitschriftZeitschriftenaufsätzeForschungBegutachtung

  4. 2021
  5. Veröffentlicht

    Interruption of Training, Sedentary Behavior, Resilience, and Mood State Among Female Catchball Players During the Covid-19 Social Isolation Period

    Davidov, H., 2021, Time Out: Global Perspectives on Sport and the Covid-19 Lockdown. Krieger, J., Henning, A., Parks Pieper, L. & Dimeo, P. (Hrsg.). Champaign: Common Ground Research Networks, S. 147-167 21 S.

    Publikationen: Beitrag in Buch/Bericht/KonferenzbandBeiträge in SammelwerkenForschungBegutachtung

  6. Veröffentlicht

    The Development Of Olympic Education Programs: Towards Olympic Games

    Davidov, H., 2021, in: Diagoras. International Academic Journal on Olympic Studies. 5, 1, S. 58-75 18 S.

    Publikationen: Beitrag in FachzeitschriftZeitschriftenaufsätzeForschungBegutachtung

  7. 2019
  8. Veröffentlicht

    Stand-out Jewish Athletes in the Maccabiah Games & the Olympic Games

    Kaufman, H., Zinger, E., Davidov, H., Har Lev, Y., Aharoni, Y., Lidor, R. & Carmi, U., 2019, Netanya: Wingate Academy College. 114 S.

    Publikationen: Buch/BerichtSammelwerke und AnthologienForschung

ID: 5048235