Athletes’ brand identity and brand image: research advancements and the development of an athlete brand identity scale

Publikationen: Beitrag in Buch/Bericht/KonferenzbandKonferenzbeitrag - Abstract in KonferenzbandForschungBegutachtung

AutorInnen

Forschungseinrichtungen

Details

OriginalspracheDeutsch
TitelBook of abstracts - 25. EASM Conference : Challenges and developments of sport organisations
Redakteure/-innenTim Ströbel, Tim Breitbarth, Hippolyt Kempf, Claas Christian Germelmann, Siegfried Nagel
Seitenumfang2
Herausgeber/inUniversity of Bern
Erscheinungsdatum2017
Seiten172-173
ISBN (Print)978-3-906813-44-8
DOIs
PublikationsstatusVeröffentlicht - 2017
VeranstaltungEASM Conference - Bern, Schweiz
Dauer: 05.09.201708.09.2017
Konferenznummer: 25

ID: 3134848

DOI

Beziehungsdiagramm anzeigen